"Форд-Мустанг 1969" - справжня американська легенда! Це дійсно культовий автомобіль, що відноситься до класу Pony Car, який створювали на базі двигунів сімейних седанів Ford Falcon. У цієї машини багата історія, хороші технічні характеристики, помітна зовнішність. Що ж, варто докладніше розповісти про те, що являє собою цей автомобіль, так як тема дійсно цікава.
Див. також: Модні кухні - популярні тренди сучасного інтер'єру
Тільки в 1972 році компанія стала позначати потужність в традиційних "конях". Чомусь після наведення в цій сфері порядку даний показник значно знизився. Якщо раніше він був 425 кінських сил, то в 1972 році впав до 350 л. с. Однак слід зазначити, що для машин, що випускалися в кінці шістдесятих років, цей показник все одно значний. Та й сьогодні багато сучасних моделей деяких концернів не можуть похвалитися такими потужними силовими агрегатами, як "Форд-Мустанг 1969".
Див. також: Планування електрики в двокімнатній квартирі
Довгий капот, короткий багажник, пластикова боковина кузова, що відрізняється зламом, що видніється над аркою заднього колеса. До того ж зовнішність вийшла дуже динамічною і суворою. Чисті лінії, невеликі розміри, помірна кількість хрому в обробці - все це робило машину дуже стильною і, так би мовити, європейської.
Сама оптика містилася як зовні, так і зсередини радіаторної решітки. Силовий агрегат слід зазначити окремою увагою. Дана модель комплектувалася V8 двигуном, який виробляє 375 л. с.! Цей мотор мав також особливі випускні колектори та Ram Air-індукцію. Це був двигун, призначений для NASCAR. 351-сильний мотор встановлювали під капот Mach 1.
Для цього агрегату, до речі, можна було замовити міжколісний диференціал заднього моста. А версії, що продавалися виключно в кузовах кабріолет і фастбек, комплектували таким силовим агрегатом, як 428 Cobra Jet. Виробляти він міг потужність в 335 л. с.
По-друге є радіоприймач і підлоговий важіль, за рахунок якого швидкості перемикаються дуже швидко. Є і сонцезахисні козирки, підлогова консоль і ще - дистанційне механізоване управління дзеркалом. Крім цього, фахівці вирішили оснастити автомобіль годинами і тахометром, які закріпили на рульовій колонці.
Машина мала ще й більш якісну підвіску. Фахівці удосконалили її і до того ж змінили налаштування. Також вони встановили передні дискові гальма і оснастили модель здвоєною випускною системою. За рахунок цього вдалося досягти ще більш чіткого рульового управління. "Мустанг" - це автомобіль, який розробники орієнтували на комфорт, простоту в обслуговуванні, а також економію. І, треба сказати, у них вийшло домогтися поставленої мети. І наостанок ще один момент, що стосується машини "Форд-Мустанг +1969".
Див. також: Топ 10: без чого не може нормально функціонувати жіночий організм
Ціна - це теж цікавий нюанс. Незважаючи на те що ця машина у віці, коштує вона дуже дорого. На сьогоднішній день "Форд" 1969 року дістати важко, але реально. І коштувати він може п'ять мільйонів рублів, чотири, а може й три. Залежить від того, ввезений він у Росію недавно (розмитнення старих машин варто просто надзвичайних сум), який стан і т. Д. Але сума в будь-якому випадку буде така, що за неї легко можна купити новий спорткар від Mercedes, наприклад.
Початок історії
Перед тим як розповідати про автомобіль "Форд-Мустанг 1 969", хотілося б згадати пару слів щодо найперших моделей. Вони теж заслуговують на увагу. Спочатку потужність встановлюваних під капот двигунів не позначалася в кінських силах. Тоді даний показник вказувався без навісного обладнання.Див. також: Модні кухні - популярні тренди сучасного інтер'єру
Тільки в 1972 році компанія стала позначати потужність в традиційних "конях". Чомусь після наведення в цій сфері порядку даний показник значно знизився. Якщо раніше він був 425 кінських сил, то в 1972 році впав до 350 л. с. Однак слід зазначити, що для машин, що випускалися в кінці шістдесятих років, цей показник все одно значний. Та й сьогодні багато сучасних моделей деяких концернів не можуть похвалитися такими потужними силовими агрегатами, як "Форд-Мустанг 1969".
Дизайн
Отже, насамперед варто розповісти про екстер'єр. Взагалі, треба визнати, автомобілі 60-х, 70-х і 80-х років - це щось особливе. Зараз, звичайно, автомобілі виглядають дуже модно, стильно, однак старі моделі завжди виявлятимуться в центрі уваги за рахунок свого вже незвичного дизайну і ретро-оформлення. "Форд-Мустанг 1969" - це машина, стиль якої був розроблений фахівцями, що вирішили дещо перейняти від люкс-купе 50-х років Continental Mark II.Див. також: Планування електрики в двокімнатній квартирі
Довгий капот, короткий багажник, пластикова боковина кузова, що відрізняється зламом, що видніється над аркою заднього колеса. До того ж зовнішність вийшла дуже динамічною і суворою. Чисті лінії, невеликі розміри, помірна кількість хрому в обробці - все це робило машину дуже стильною і, так би мовити, європейської.
Технічні характеристики
"Форд-Мустанг" 1969 року пропонувався в декількох варіантах. Була бюджетна модифікація Е, а також розкішна Grande. Крім них пропонувалися ще й дві спортивні версії - Mach 1 і BOSS. До слова, саме цей автомобіль став першою моделлю, в якій була використана четирехфарная схема головного світла.Сама оптика містилася як зовні, так і зсередини радіаторної решітки. Силовий агрегат слід зазначити окремою увагою. Дана модель комплектувалася V8 двигуном, який виробляє 375 л. с.! Цей мотор мав також особливі випускні колектори та Ram Air-індукцію. Це був двигун, призначений для NASCAR. 351-сильний мотор встановлювали під капот Mach 1.
Для цього агрегату, до речі, можна було замовити міжколісний диференціал заднього моста. А версії, що продавалися виключно в кузовах кабріолет і фастбек, комплектували таким силовим агрегатом, як 428 Cobra Jet. Виробляти він міг потужність в 335 л. с.
Про інтер'єрі
"Форд-Мустанг +1969 Шелбі" - це досить комфортна машина, яка добре виглядає не тільки зовні. Фахівці концерну вважають, що інтер'єр автомобіля є дуже важливою його частиною, і доклали максимум зусиль для того, щоб зробити його воістину привабливим. По-перше, всередині встановлені регульовані роздільні сидіння для пасажира і водія.По-друге є радіоприймач і підлоговий важіль, за рахунок якого швидкості перемикаються дуже швидко. Є і сонцезахисні козирки, підлогова консоль і ще - дистанційне механізоване управління дзеркалом. Крім цього, фахівці вирішили оснастити автомобіль годинами і тахометром, які закріпили на рульовій колонці.
Особливості
Незважаючи на те що автомобіль досить-таки "дорослий", він має, в принципі, все, що може знадобитися і сучасному покупцеві. Фахівці концерну ще в ті часи знали, що потрібно людям. Тому вони робили свої машини особливими. Вони виглядали яскраво, відрізнялися спортивним дизайном і прекрасно оформленим інтер'єром. До того ж автомобілі "Форд" відповідали всім вимогам безпеки. Саме в цих моделях концерн вперше ввів трехточние ремені безпеки.Машина мала ще й більш якісну підвіску. Фахівці удосконалили її і до того ж змінили налаштування. Також вони встановили передні дискові гальма і оснастили модель здвоєною випускною системою. За рахунок цього вдалося досягти ще більш чіткого рульового управління. "Мустанг" - це автомобіль, який розробники орієнтували на комфорт, простоту в обслуговуванні, а також економію. І, треба сказати, у них вийшло домогтися поставленої мети. І наостанок ще один момент, що стосується машини "Форд-Мустанг +1969".
Див. також: Топ 10: без чого не може нормально функціонувати жіночий організм
Ціна - це теж цікавий нюанс. Незважаючи на те що ця машина у віці, коштує вона дуже дорого. На сьогоднішній день "Форд" 1969 року дістати важко, але реально. І коштувати він може п'ять мільйонів рублів, чотири, а може й три. Залежить від того, ввезений він у Росію недавно (розмитнення старих машин варто просто надзвичайних сум), який стан і т. Д. Але сума в будь-якому випадку буде така, що за неї легко можна купити новий спорткар від Mercedes, наприклад.
Комментариев нет:
Отправить комментарий