BMW F650GS, фото якого представлені на сторінці, - мотоцикл класу "туристичний ендуро", що переживає друге народження. Оскільки кон'юнктура ринку авто і мототехніки достатньою мірою непередбачувана, на його просторах можливі всякі несподіванки. Німецька компанія "БМВ", злякавшись зниження продажів колись популярної моделі, згорнула виробництво BMW F650GS до мінімуму. Всі мотоцикли після цього стали відправлятися в Бразилію, яка вважається найпривабливішою країною з точки зору реалізації двоколісних спортивних, дорожньо-туристичних і гоночних машин. 13 знаменитостей, які виглядають краще без макіяжу Самі божевільні фото дикої природи Австралії Чому кожному варто пити воду з медом: 8 вагомих причин.
Виправити ситуацію можна було тільки одним способом - представити повернення моделі на ринок як кардинально оновленою. У цьому випадку був виправданий довгий період відсутності мотоцикла. Але, з іншого боку, на виробника лягала відповідальність за глибоку модернізацію машини, а особливо за радикально поліпшені зовнішні дані. Вимагалося уявити мотоцикл в новому оформленні, необхідні були інші контури, обриси. Байк повинен був стати невпізнанним, звичайно, до певної міри.
Після цілого ряду дизайнерських доопрацювань модель була запущена в серію. Розрахунок на оновлення виправдався - споживачі повірили, що перед ними давно знайома модель, але пройшла глибокий рестайлінг, з модернізованою ходовою частиною і вдосконаленою силовою установкою. Невелике зниження вартості стало останнім штрихом у поверненні мотоцикла на ринок.
Контури мотоцикла стали більш стрімкими, отже, аеродинамічні параметри теж покращилися. Втім, високі швидкості моделі ні до чого, у мотоцикла інші завдання, він не розроблявся для надшвидкої їзди, а призначений для подорожей по бездоріжжю, в лісі, серед пагорбів і по природній місцевості. Для такої їзди шини байка оснащуються спеціальним протектором з шипоподібні малюнком. Високий рельєф покришок забезпечує мотоциклу проїзд і по піску, і по глинистих грунтів, і по оранці.
Характерно, що, незважаючи на збільшений зростання машини, її центр ваги залишився на колишньому рівні, досить низькому, з погляду входження в віражі і круті повороти. В принципі, моделі "БМВ" давно себе зарекомендували як стійкі і легкі в управлінні, що дозволяє їм впевнено лавірувати між деревами і проскакувати по самому краю узбіччя. Сідло хоч і піднято, але до землі мотоцикліст ногами дотягується, а це додаткова перевага при їзді в стилі "ендуро".
Однак ця проблема може бути вирішена власними силами, оскільки обидві сторони задньої частини мотоцикла вільні - глушника практично немає, він захований під сидінням.
До машини разом з керівництвом додавався невеликий набір інструменту, за допомогою якого можна було зробити найпростіші регулювання механізмів, а також профілактичну підтяжку різьбових з'єднань.
Мають рацію і ті, й інші, оскільки кожен власник оцінює ситуацію по-своєму. Тому мотоцикл BMW F650GS, відгуки про який різняться, комусь подобається, а комусь - ні. Але в цілому характеристики німецької двоколісної машини влаштовують більшість власників.
І якщо байкерам запропонувати заново вибрати мотоцикл, то багато назвуть модель BMW F650GS. Відгуки власників - поняття суб'єктивне, оскільки ідеальних технічних засобів пересування не буває. Але все ж є головні, незаперечні гідності, якими і потрібно керуватися при виборі байка. Відмінностей в комплектаціях мотоцикла немає.
Використовується тільки один стандарт, який передбачає мінімум інструменту, насос, кілька запасних лампочок і знімний паливний фільтр.
Втрата колишніх позицій
Однак звільнену нішу миттєво зайняли японські мотоцикли марки Yamaha XT660Z Tenere. Модель з країни Висхідного сонця є абсолютним двійником BMW F650GS, а її продажі хоч і не надто високі, але незмінно трималися на цілком прийнятному рівні. У "БМВ" зрозуміли свій прорахунок, і в даний час випуск F650 набирає обертів. Однак час упущено, роками напрацьовані позиції втрачені, і доводиться починати все заново.Виправити ситуацію можна було тільки одним способом - представити повернення моделі на ринок як кардинально оновленою. У цьому випадку був виправданий довгий період відсутності мотоцикла. Але, з іншого боку, на виробника лягала відповідальність за глибоку модернізацію машини, а особливо за радикально поліпшені зовнішні дані. Вимагалося уявити мотоцикл в новому оформленні, необхідні були інші контури, обриси. Байк повинен був стати невпізнанним, звичайно, до певної міри.
Після цілого ряду дизайнерських доопрацювань модель була запущена в серію. Розрахунок на оновлення виправдався - споживачі повірили, що перед ними давно знайома модель, але пройшла глибокий рестайлінг, з модернізованою ходовою частиною і вдосконаленою силовою установкою. Невелике зниження вартості стало останнім штрихом у поверненні мотоцикла на ринок.
Екстер'єр
Одноциліндровий мотоцикл BMW F650GS, хоч і дещо "худенький" зовні, все ж виглядає досить презентабельно. Передній щиток з потужною фігурної фарою закінчується зверху стильним вітровим склом, знизу - розвиненим загостреним крилом, навислим над переднім колесом, а задні боковини плавно інтегруються в передню частину бензобака. Компактний двигун майже не виступає за межі рами, глушник як би вбудований під пасажирське сидіння, його практично не видно.Контури мотоцикла стали більш стрімкими, отже, аеродинамічні параметри теж покращилися. Втім, високі швидкості моделі ні до чого, у мотоцикла інші завдання, він не розроблявся для надшвидкої їзди, а призначений для подорожей по бездоріжжю, в лісі, серед пагорбів і по природній місцевості. Для такої їзди шини байка оснащуються спеціальним протектором з шипоподібні малюнком. Високий рельєф покришок забезпечує мотоциклу проїзд і по піску, і по глинистих грунтів, і по оранці.
Рівень комфорту
Параметри машини в плані ергономіки ідеальні. Мотоцикліст, проїхавши 300 кілометрів, не відчуває втоми. Максимальна швидкість агрегату - близько 160 км / год, але заряджати BMW F650GS на такий режим не рекомендується, оскільки в цьому випадку неминучий перевитрату палива. Оптимальною є крейсерська швидкість - близько 100 км / год, тоді мотор споживає заявлена кількість пального (близько 4 літрів на сотню кілометрів).Нова назва і поліпшені параметри
Sertao - таку назву отримав мотоцикл на додаток до абревіатурі BMW F650GS. Нова модифікація істотно відрізняється від колишньої версії Dakar, яка представляла сімейство позашляховиків по повній програмі. Sertao скромніше, він воліє асфальтове покриття, але якщо потрібно, може пройти в саму вузьку щілину. BMW F650GS останньої розробки має спіцованние колеса, збільшений хід підвісок, більш високий дорожній просвіт і підняте сідло, за рахунок чого покращилася посадка мотоцикліста.Характерно, що, незважаючи на збільшений зростання машини, її центр ваги залишився на колишньому рівні, досить низькому, з погляду входження в віражі і круті повороти. В принципі, моделі "БМВ" давно себе зарекомендували як стійкі і легкі в управлінні, що дозволяє їм впевнено лавірувати між деревами і проскакувати по самому краю узбіччя. Сідло хоч і піднято, але до землі мотоцикліст ногами дотягується, а це додаткова перевага при їзді в стилі "ендуро".
Чи так необхідна "АБС"?
У пікової ситуації можна створити додаткову опору, упершись ногою в землю, і виїхати з небезпечної ділянки. На мотоциклі встановлена система ABS, хоча оснащувати позашляховики антиблокуванням гальм не прийнято (вважається, що в умовах бездоріжжя вона не потрібна). Проте опція встановлена. Втім, систему ABS можна відключити, для цього передбачена спеціальна кнопка, розташована на кермі. Все залежить від манери їзди кожного конкретного мотоцикліста. Хтось звик рухатися юзом, ковзати по дотичній, хтось, навпаки, воліє їзду по прямій. В останньому випадку система ABS може бути корисною.Нові можливості
В цілому BMW F650GS Sertao вийшов універсальним мотоциклом, здатним як на далекі подорожі, так і на короткі ривки по бездоріжжю. Він може перетворитися на кросового спринтера або проїхати кілька сотень кілометрів без зупинки. До недоліків BMW F650GS слід віднести відсутність багажника і яких-небудь кронштейнів для кріплення речей.Однак ця проблема може бути вирішена власними силами, оскільки обидві сторони задньої частини мотоцикла вільні - глушника практично немає, він захований під сидінням.
BMW F650GS: технічні характеристики
Габаритно-вагові параметри:- довжина мотоцикла - 2165 мм;
- висота повна - 1390 мм;
- ширина по лінії керма - 920 мм;
- висота по лінії сідла - 780 мм;
- висота по лінії сідла останньої моделі - 820 мм;
- база колісна, відстань між осями - 1710 мм;
- споряджена маса заправленого мотоцикла - 192 кг;
- суха вага - 175 кг;
- вага в стандартній комплектації - 188 кг;
- місткість паливного бака - 14 літрів;
- резервний об'єм - 4,0 літра.
Силова установка
- Тип двигуна - одноциліндровий, чотиритактний.
- Число клапанів - 4.
- Число розподільних валів - два, з верхнім розташуванням.
- Система мастила - картерних.
- Діаметр циліндра - 100 мм.
- Хід поршня - 83 мм.
- Кількість свічок запалювання - 2.
- Обсяг циліндра робітник - 652 куб. см.
- Потужність - 48 л. с. (35 кВт) при 6,500 оборотів в хвилину.
- Харчування - інжекторний уприскування горючої суміші з електронною дозуванням.
- Очищення вихлопних газів - трирівнева нейтралізація, каталізатор за стандартом "Євро-3".
- Запас ходу - 450 кілометрів зі швидкістю 90 км / ч.
- Тип пального - бензин неетилований АІ 95.
- Витрата бензину - 3,2 літра в режимі швидкості 90 км / год і 4,3 літра при 120 км / ч.
Ходова частина
- Рама - трубчаста з тянутой сталі, складного профілю із захисними елементами протиударного властивості.
- Підвіска передня - вилка телескопічна зворотного розташування з демпфером.
- Пір'я діаметром 41 мм з вбудованими гідравлічними амортизаторами.
- Задня підвіска - шарнірно-маятникової конструкції, вилка лита з алюмінієвого сплаву з регульованою пружинної підтримкою і гідравлічними амортизаторами.
- Амплітуда ходу передньої підвіски - 180 мм.
- Хитання маятника задньої підвіски - в межах 170 мм. Колеса - спіцованние, обід - з легкого алюмінієвого сплаву.
- Розміри переднього колеса - 2,50х19 ".
- Розмір колеса заднього - 3,50х17".
- Шина передня - 110 / 80-19 59Н.
- Задня шина - 140 / 80-17 69н.
- Переднє гальмо - дисковий, діаметр 300 мм, супорт двухпоршневой. гальмо задній - дисковий, діаметр 265 мм, супорт одинарний, монопоршневой.
Трансмісія
- Коробка передач- п'ятиступінчаста з кулачковими муфтами, синхронізована, інтегрована.
- Перемикання - ножне, важільне.
- Передавальні числа підібрані таким чином, щоб мотоцикл рухався впевнено на першій, другій і третій передачах на малій швидкості по будь-якому дорожньому і внедорожному покриттю.І тільки при включенні четвертої швидкості з'являється можливість динамічної їзди.
- Зчеплення - мультідісковое в масляній ванні, привід - механічний, сконструйований на основі гнучкого троса.
- Важіль приводу зчеплення знаходиться на лівій стороні рульової штанги.
- Привід на заднє колесо - ланцюговий.
Електрообладнання
- Акумуляторна батарея - 12 вольт, 10 ампер / годин, одноразова.
- Генератор - змінного струму, трифазний, 400 ват.
- Запуск двигуна - електростартер.
- Освітлення - фара 12-ти вольтова, стоп-сигнал, поворотники, габаритні ліхтарі.
- Запалювання - високовольтне, електронне, безконтактне.
Керівництво користування
Після того як компанія "БМВ" повернулася до масштабного випуску мотоцикла, була видана інструкція з експлуатації BMW F650GS, в якій позначалися основні правила користування машиною, всі регулювання і настройки, що не вимагають спеціального інструменту. У керівництві докладно викладалися поетапні дії по самостійного обслуговування мотоцикла. Модель BMW F650GS, відгуки про яку до цього носили узагальнений характер, тепер, завдяки інструкції, стала більш зрозумілою і доступною.До машини разом з керівництвом додавався невеликий набір інструменту, за допомогою якого можна було зробити найпростіші регулювання механізмів, а також профілактичну підтяжку різьбових з'єднань.
Думка власників
Про технічні достоїнства і недоліки мотоцикла серії F650GS дізнатися можна, ознайомившись з численними відгуками його володарів. Модель вважається в чому спірною. Деякі власники вважають, що двигун недостатньо потужний, і тому байкер невпевнено відчуває себе в міських умовах, коли потрапляє в потік автомобілів. Інші, навпаки, незадоволені зайвою "ненажерливістю" мотоцикла - при русі на швидкості, що перевищує 160 кілометрів на годину, витрата палива становить близько шести літрів на сто кілометрів.Мають рацію і ті, й інші, оскільки кожен власник оцінює ситуацію по-своєму. Тому мотоцикл BMW F650GS, відгуки про який різняться, комусь подобається, а комусь - ні. Але в цілому характеристики німецької двоколісної машини влаштовують більшість власників.
І якщо байкерам запропонувати заново вибрати мотоцикл, то багато назвуть модель BMW F650GS. Відгуки власників - поняття суб'єктивне, оскільки ідеальних технічних засобів пересування не буває. Але все ж є головні, незаперечні гідності, якими і потрібно керуватися при виборі байка. Відмінностей в комплектаціях мотоцикла немає.
Використовується тільки один стандарт, який передбачає мінімум інструменту, насос, кілька запасних лампочок і знімний паливний фільтр.
Комментариев нет:
Отправить комментарий