Audi A6 Allroad Quattro - це автомобіль, в якому всесвітньо відомий німецький концерн втілив свої останні задумки. Які саме? А ті, які полягали у впровадженні у вже існуючу модель позашляхових якостей. В якості бази було вирішено взяти, як вже можна було зрозуміти, Audi A6. Що ж вийшло у розробників? Варто розібратися.
Колісна база теж досить значна - 2905 мм. Дорожній просвіт для автомобіля такого класу непоганий - він може варіюватися від 125 до 185 мм. Споряджена маса моделі досягає 1 945 кілограмів, що досить-таки мало для машини, наділеною позашляховими якостями. Радіус розвороту складає 11,9 метра. Тепер про багажнику. Він безумовно припаде до душі любителям поїздок і частих переїздів, так як обсяг його може досягати 1680 літрів.
І, нарешті, бак. Обсяг цієї частини машини дорівнює 75 літрам. Так що, як можна бачити, Audi A6 Allroad Quattro вийшов таким, як задумували виробники. За габаритами і обсягами - вже точно.
По-перше - повним приводом. По-друге - особливої гратами радіатора з вертикальними хромованими смужками. Положення фар, як і їх форма, залишилися незмінними, однак було вирішено перетворити світлове обладнання. Ще розробники зробили інший стилістику бічних ніш бампера. Зате колишньої залишили протівоподкатное захист, а також накладки на колісних арках.
Дах прикрасили двома рейлингами, оснащеними подвійними стійками, - це ще один нюанс, що стосується даної версії. Ззаду можна бачити захисний Бамперна обвіс і цікаві за формою накладки вихлопної системи.
Приладова панель дуже зручна, і на ній відображаються всі необхідні показники. Є покажчик температури масла, зовнішньої температури і охолоджуючої рідини, тахометр (з електронним годинником і цифровою індикацією), контрольні лампи, вольтметр, кнопка контролю і установки годин, широкий цифровий дисплей індикації періодичності ТО, бортовий комп'ютер, і навіть кнопка скидання показань. Загалом, як можна бачити, приладова панель дійсно оснащена всім можливим.
Але це ще не все, чим може похвалитися салон Audi А6 Allroad Quattro. Всередині є все: перемикач управління електросклопідйомниками, перемикач світла фар, бічне вентиляційне сопло, регулятор освітленості приладової панелі, підрульові перемикачі омивателей і очищувачів, підстаканники, подушки безпеки, система навігації, радіоприймачі, прикурювач, попільнички, сонцезахисна шторка, ніші, кишені - і це ще далеко не все!
Загалом, цей автомобіль "Ауді" дійсно має "повний фарш", як зараз кажуть. І це можна зрозуміти, виходячи з усього вищесказаного.
Працюють мотори під управлінням 7-швидкісною автоматичною трансмісії, оснащеної системою приводу Quattro. Це можна зрозуміти, виходячи з назви автомобіля. Максимум, якого може досягти ця машина, становить 250 кілометрів на годину. Модель, оснащена дизельним агрегатом, не може розвинути таку швидкість. 236 км / год - ось її межа.
Бензинова версія до ста кілометрів розганяється менш ніж за шість секунд. Дизельна ж - за 6,6. Слід зазначити, обговорюючи огляд Audi, що такі показники є досить-таки солідними для позашляхової машини. Не всі можуть цим похвалитися. Скільки ж бензину або дизеля вимагає Audi a6 Allroad Quattro? Витрата палива відрізняється. Дизельна версія вимагає 6,6 літра на 100 кілометрів шляху, а бензинова - 8.
Машина зібрана дуже добротно, водій відчуває себе в ній впевнено і надійно - такі відгуки залишають люди, вже сиділи за кермом даної німецької моделі. Багато хто навіть стверджують, що зовні автомобіль виглядає не так, яким він є зсередини. З цієї машини не хочеться виходити - настільки вона комфортна.
Це дійсно так - розробники доклали максимум зусиль для того, щоб створити саме той інтер'єр та обладнання, які б влаштували навіть самого витонченого покупця. Це вже можна було зрозуміти виходячи з опису оснащення і наявності різної електроніки.
Крім цього, виробник ще й пропонує потенційним покупцям версію з додатковими опціями - природно, платними. В цілому, і базова комплектація не бідна, а за ще пару тисяч виробник пропонує унікальний дизайн-пакет, який дає можливість створити салон і зовнішність машини за власним смаком.
Тепер кілька слів по такій темі, як ремонт та обслуговування. Поки що можна судити тільки про версії, що виходили у світ до 2015 року. Не варто приховувати, що ремонт і обслуговування можуть обійтися дорого.
Адже це "Ауді"! Однак тут необхідно дотримуватися важливий нюанс. Якщо відповідним чином поводитися з машиною, тобто акуратно, то вона може служити вічно, ніби швейцарський годинник. Все-таки це німецька збірка - такі автомобілі не ламаються через пару років, а їздять десятиліттями.
ВИДЕО:
Близько літра на 3000 кілометрів пробігу, так що рівень необхідно тримати під контролем. А взагалі, краще обслуговуватися у офіційних представників. І, звичайно, виконувати абсолютно всі рекомендації і не ігнорувати техніку безпеки.
Коротенько про модель
Audi A6 Allroad Quattro практично не змінилася зовні. Габарити - теж. Довжина автомобіля трохи не дотягує до п'яти метрів - вона становить 4 938 міліметрів. Ширина значна - 2086 мм. У висоту машина досягає +1534 мм. Є ще і укорочена версія. Її висота становить одна тисяча чотиреста сімдесят чотири мм.Колісна база теж досить значна - 2905 мм. Дорожній просвіт для автомобіля такого класу непоганий - він може варіюватися від 125 до 185 мм. Споряджена маса моделі досягає 1 945 кілограмів, що досить-таки мало для машини, наділеною позашляховими якостями. Радіус розвороту складає 11,9 метра. Тепер про багажнику. Він безумовно припаде до душі любителям поїздок і частих переїздів, так як обсяг його може досягати 1680 літрів.
І, нарешті, бак. Обсяг цієї частини машини дорівнює 75 літрам. Так що, як можна бачити, Audi A6 Allroad Quattro вийшов таким, як задумували виробники. За габаритами і обсягами - вже точно.
Екстер'єр
Audi А6 Allroad Quattro вийшов гідним. Він може похвалитися пневматичною підвіскою, оснащеної можливістю змінювати дорожній просвіт - це, до слова, вплинуло на висоту машини. Гідного вагового показника вдалося досягти за рахунок двох силових установок на вибір. Вони впливають на цей показник теж. Чим цей автомобіль "Ауді" відрізняється від такої ж моделі, але в кузові "універсал"?По-перше - повним приводом. По-друге - особливої гратами радіатора з вертикальними хромованими смужками. Положення фар, як і їх форма, залишилися незмінними, однак було вирішено перетворити світлове обладнання. Ще розробники зробили інший стилістику бічних ніш бампера. Зате колишньої залишили протівоподкатное захист, а також накладки на колісних арках.
Дах прикрасили двома рейлингами, оснащеними подвійними стійками, - це ще один нюанс, що стосується даної версії. Ззаду можна бачити захисний Бамперна обвіс і цікаві за формою накладки вихлопної системи.
Інтер'єр
Салон у Audi А6 Allroad Quattro не сильно змінився. Він залишився практичним таким же, як і у універсала. З'явився цікавий багатофункціональний спортивний кермо трьохспиці (який замінив четирехспіцевий) з написом Allroad. Ще салон в базовій комплектації оформлений комбінованої тканиною.Приладова панель дуже зручна, і на ній відображаються всі необхідні показники. Є покажчик температури масла, зовнішньої температури і охолоджуючої рідини, тахометр (з електронним годинником і цифровою індикацією), контрольні лампи, вольтметр, кнопка контролю і установки годин, широкий цифровий дисплей індикації періодичності ТО, бортовий комп'ютер, і навіть кнопка скидання показань. Загалом, як можна бачити, приладова панель дійсно оснащена всім можливим.
Але це ще не все, чим може похвалитися салон Audi А6 Allroad Quattro. Всередині є все: перемикач управління електросклопідйомниками, перемикач світла фар, бічне вентиляційне сопло, регулятор освітленості приладової панелі, підрульові перемикачі омивателей і очищувачів, підстаканники, подушки безпеки, система навігації, радіоприймачі, прикурювач, попільнички, сонцезахисна шторка, ніші, кишені - і це ще далеко не все!
Загалом, цей автомобіль "Ауді" дійсно має "повний фарш", як зараз кажуть. І це можна зрозуміти, виходячи з усього вищесказаного.
Audi A6 Allroad Quattro: технічні характеристики, новинки
Ця позашляхова версія може бути оснащена двома двигунами - вони для моделі "Авант", попередниці, є топовими. Так що у новинки технічні характеристики є практично ідентичними. Отже, модель оснащується дизельним і бензиновим двигуном. Обидва вони турбовані та мають зовсім однаковий обсяг в три літри. Бензинова версія забезпечує потужність в 333 кінські сили, дизельна ж - 245 л. с.Працюють мотори під управлінням 7-швидкісною автоматичною трансмісії, оснащеної системою приводу Quattro. Це можна зрозуміти, виходячи з назви автомобіля. Максимум, якого може досягти ця машина, становить 250 кілометрів на годину. Модель, оснащена дизельним агрегатом, не може розвинути таку швидкість. 236 км / год - ось її межа.
Бензинова версія до ста кілометрів розганяється менш ніж за шість секунд. Дизельна ж - за 6,6. Слід зазначити, обговорюючи огляд Audi, що такі показники є досить-таки солідними для позашляхової машини. Не всі можуть цим похвалитися. Скільки ж бензину або дизеля вимагає Audi a6 Allroad Quattro? Витрата палива відрізняється. Дизельна версія вимагає 6,6 літра на 100 кілометрів шляху, а бензинова - 8.
Гальмівна система
Це дуже важливий момент. Гальмівна система у даної моделі розвинена гідно. Всі колеса виробники оснастили вентильованими дисковими механізмами. А гальмо стоянки має електропривод. Управління у машини дуже чутливе, і для полегшення процесу водіння модель комплектували такими важливими системами, як ASR, BAS, ESP, ABS, EBD і, звичайно ж, функцією допомоги при старті в гору. Так що процес управління машиною дасться будь-якому водієві без жодних проблем.Про достоїнства
Audi a6 Allroad Quattro відгуки отримала позитивні. Так, вона дещо поступається своєму попереднику-універсалу по динаміці. Однак не в швидкості полягають її гідності. Це - чудовий автомобіль за своєю технічної частини. І даний факт доводять тест-драйви, яких вже було проведено чимало.Машина зібрана дуже добротно, водій відчуває себе в ній впевнено і надійно - такі відгуки залишають люди, вже сиділи за кермом даної німецької моделі. Багато хто навіть стверджують, що зовні автомобіль виглядає не так, яким він є зсередини. З цієї машини не хочеться виходити - настільки вона комфортна.
Це дійсно так - розробники доклали максимум зусиль для того, щоб створити саме той інтер'єр та обладнання, які б влаштували навіть самого витонченого покупця. Це вже можна було зрозуміти виходячи з опису оснащення і наявності різної електроніки.
Крім цього, виробник ще й пропонує потенційним покупцям версію з додатковими опціями - природно, платними. В цілому, і базова комплектація не бідна, а за ще пару тисяч виробник пропонує унікальний дизайн-пакет, який дає можливість створити салон і зовнішність машини за власним смаком.
Про вартість і технічне обслуговування
У скільки може обійтися ця модель в оновленій версії 2015 року? Ціна цього автомобіля буде починатися з трьох мільйонів 51 тисячі рублів. Природно, це поки орієнтовна ціна. І, звичайно ж, без додаткового обладнання. Це - бензинова версія. Поки що немає відомостей, які могли б пояснити, скільки буде коштувати дизельний варіант.Тепер кілька слів по такій темі, як ремонт та обслуговування. Поки що можна судити тільки про версії, що виходили у світ до 2015 року. Не варто приховувати, що ремонт і обслуговування можуть обійтися дорого.
Адже це "Ауді"! Однак тут необхідно дотримуватися важливий нюанс. Якщо відповідним чином поводитися з машиною, тобто акуратно, то вона може служити вічно, ніби швейцарський годинник. Все-таки це німецька збірка - такі автомобілі не ламаються через пару років, а їздять десятиліттями.
Можливі неприємності
З проблем, які відзначають власники, можна відзначити неполадки з підвіскою. Її можна вбити регулярними наскоками на ями і "лежачих поліцейських" і стрибками по тротуарах. Слід зменшувати швидкість при появі таких перешкод. Нехай ця "Ауді" і наділена якостями позашляховика, але все-таки абсолютної прохідністю вона не володіє. А ще ця модель любить поїдати масло.ВИДЕО:
Близько літра на 3000 кілометрів пробігу, так що рівень необхідно тримати під контролем. А взагалі, краще обслуговуватися у офіційних представників. І, звичайно, виконувати абсолютно всі рекомендації і не ігнорувати техніку безпеки.
Комментариев нет:
Отправить комментарий